Klarna

Ingen produktomtale

• Stemte Storbritannias beste akustiske gitar 2012 av MIA
  • Ideelt for Live& Studio-arbeid på grunn av innebygd Shadow Electronics
  • Solid Engelmann Spruce Top produserer bredt dynamisk utvalg
  • Inkluderer Kvalitet Hard Case For Transportation

Faith Venus Cutaway Electro Acoustic, Hi Gloss Natural er en annen av Faith modeller for å vinne Storbritannias beste akustiske gitar (2012), som gir spilleren en helt solid trekonstruksjon, fantastisk toneutgang, komfortabel spillbarhet og allsidighet kombinert med bygget -I elektronikk, perfekt for utøvende musiker. Faith Venus Cutaway med en solid engelmann gran topp og solid palisander kropp, prosjekterer en klassisk sonic ytelse med rikelig allsidighet, kraft, dype løyper, artikulasjon, lyse, zingy toner og klarhet. I tillegg har Venus Cutaway en komfortabel auditorium-inspirert kroppsform, kjent for Faith som "Venus", som gir en behagelig spillopplevelse, enkel access til øvre frets og en avrundet lyd. I tillegg er Faith Venus Cutaway en fantastisk all-purpose gitar som kan håndtere mange teknikker og sjangere med letthet, perfekt for spilleren som ønsker allsidighet. Til slutt, Faith Venus Cutaway er utstyrt med en Shadow Performer preamp og Shadow Nanoflex pickup, perfekt for live og studio ytelse.

Solid Engelmann Spruce & Solid imitert rosentre Construction

Faith Venus Cutaway har en hel massivt trekonstruksjon for en overlegen tone og en utrolig dynamisk respons. Den solide engelmannskanten gir skarpe artikulasjoner og litt rikere mid-range enn sitka gran. Den solide toppens glatte tone gir en allsidig lydplate som er i stand til å imøtekomme mange sjangre og teknikker med like letthet, fra forskjellige plukkestiler til tyngre strumming mønstre. Videre er den solide engelmann gran toppen forbundet med solid palisander bak og sider som produserer en kraftig, varm, dyp bass respons. Den solide imitert rosentre baksiden og sidene produserer også en utrolig rik tonalitet med en halsig grøling mens dens treble notater glitrer med rikelig krystallklar klarhet. Til slutt, med imitert rosentreks ikoniske tone og grans allsidige natur, er Faith Venus ideell for bluegrass, folkemusikk, landslikker, samt imøtekommende kjøttfulle akkorder og en rekke picking teknikker.

Mahogany Neck & Macassan Figured ibenholt Fingerboard

Med en hals konstruert av mahogny, tilbyr Venus en rask og dynamisk respons med mye varme og resonans. Mahogany natur gjør det mulig å reagere flink til mange spillestiler og teknikker med letthet, perfekt for å bli kreativ og frigjøre sant potensial. Videre er nakken toppet med en Macassan-figurert ebony som gir ringende Sustain, mye bite og en lys sizzle til gitarens generelle tone. For økt estetisk appell, har fingerbrettet også Faith majestetiske 'F' -logo som er plassert på 12. kvist og innlagt i pearl for et elegant utseende.

Faith Venuslegeme

Faith tok sin inspirasjon til Venus fra auditorium-størrelse gitarer og skapte sin egen ikoniske Venus-form som gir spilleren komfortabel og enkel spillbarhet og en allsidig sonisk ytelse. I tillegg er Venus-formen også en idyllisk all-purpose gitar som tilbyr en balansert og artikulert respons med stort volum og projeksjon, like egnet til både fingerpicking og strumming. Videre, for å legge til den komfortable spillbarhet, den Faith Venus har også en venetiansk cutaway profil som gir enkel access til øvre frets, slik at spilleren kan utføre mer tekniske ferdigheter uten å være begrenset høyere opp gripebrettet.

Shadow Electronics

Faith Venus Cutaway er utstyrt med kvalitetselektronikk, noe som gjør den ideell til scene eller studioet. perfekt for gigging eller opptak av gitarist og utøvende sanger / låtskriver. I tillegg er Venus Cutaway utstyrt med en Shadow Nanoflex pickup som vil projisere hver streng som spilles rent og tydelig, slik at spilleren kan høre hver nydelig nyanse denne massive trekonstruksjonen produserer. Videre har Venus også en sidemontert Shadow Performer preamp med innebygd EQ som inkluderer volum, bass og diskant, slik at spilleren kan tilpasse sin forsterkede lyd til personlig preferanse. Til slutt kommer preampen med en innebygd tuner som kan brukes til å spille akustisk eller forsterket, perfekt for presis og enkel tuning på farten.

Patrick James Eggle Bracing

Patrick James Eggle X-brace-designen og er laget av kvartssaget gran, og tilbyr forsterket struktur med forbedret tone og volum. Bracing tjener to formål, for å stoppe gitaren fra å kollapse under strengspenning, og for å forme gitarens lyd. Patrick James Eggle X-brace-designen danner en X-form som skjærer like bak lydhullet, gir støtte og stabilitet til gitaren, og en rik, vakkert balansert tone med fantastisk volum, projeksjon.

Egenskaper

• Faith hardcase inkludert
  • Superb allsidig gitar